lördag 15 september 2012

Kombinerat bröllop och dop

Jag har ju inte hunnit lägga upp bild på senaste leveransen. Detta var en tårta till ett dop i slutet av augusti, som för gästerna också skulle visa sig vara ett bröllop.
Jag har inte gjort något som skulle kombineras på det sättet tidigare, och jag ville få den att symbolisera båda händelserna samtidigt som designen skulle hänga ihop. Jag valde att göra två tårtor i olika storlek, den lilla i rosa för att symbolisera dopet och den stora i vitt för bröllopet och med namn på alla tre tårtorna. Jag valde att använda en fjärilsdekor som var lika på båda tårtorna för att knyta dem samman.
Jag blev jättenöjd med resultatet! Hela tårtan går att se under bröllop i galleriet på hemsidan.

3 kommentarer:

Sweet Passion sa...

åh så vackra rosor,kan du inte göra steg för steg på dessa stora.

Violetta sa...

Sono bellissime le tue rose...mi piacciono un sacco!brava,brava,brava!baci!

Anonym sa...

Jag tycker du är fantastiskt duktig och jag blir inspirerad av dig.
Köper alla mina verktyg av dig och är sååå nöjd/SZ