tisdag 5 april 2011

Fest & Högtidsmässa i Sunne

Lördagen den 16 april är jag med på Fest & Högtidsmässan i Sunne. Mässan hålls på hotell Selma Lagerlöf 10.00-19.00, med ett fullspäckat program under hela dagen.
För er som ännu inte stiftat bekantskap med sockerkonsten så finns det möjlighet att vara med på en liten presentation/föreläsning med mig. Dels visar jag lite bilder och pratar om sådant jag gjort under åren, men visar också vilka olika material det finns man kan jobba med. Detta är en introduktion till sockerkonsten och är alltså inte direkt riktad mot er som redan håller på med tårtdekorering. Men alla är förståss välkomna. Det kostar inget att vara med på presentationen men anmälan i förväg behövs.

Jag har också en liten monter på mässan. Är det någon av er bloggläsare/kunder som ska dit, kom gärna förbi och säg hej!

Mer information om mässan hittar du här.

Inga kommentarer: