fredag 1 april 2011

Ett riktigt tårthus!

För ett par månader sedan skrev jag mycket kort om att jag planerar att byta lokal under året. Eller rättare sagt flytta verksamheten till en helt egen lokal. Det har varit en lång process att hitta det rätta stället, vi har faktiskt letat aktivt i över ett år. Men det senaste halvåret har vi koncentrerat oss på en specifik fastighet, och jag kan nu med stor glädje och stolthet säga att den är vår!

Ett stort och komplext renoveringsarbete ligger framför oss och det kommer att dröja länge än innan flyttlasset går. Men jag vill ändå redan nu visa en liten bild på bygganden. En mycket speciell byggnad får man väl säga. Vet inte om det syns så bra, men på toppen av gaveln står byggåret.. 1892.


Jag kommer att hålla er uppdaterade under året vad som händer och sker med arbetet. Jag ser verkligen fram emot att få hälsa deltagare välkomna i vad som kommer att bli en stor, ljus och väldigt speciell kurslokal!

1 kommentar:

Gertrude sa...

Lycka till med renoveringen och senare med flyttet till det nya huset. Låter mycket spännande. Kram.