tisdag 5 januari 2010

Nytt år - nya projekt

God fortsättning på det nya året allesammans!

Det är alltid spännande att påbörja ett nytt år, man vet ju aldrig riktigt vad det kommer att föra med sig.

En del saker vet jag dock och jag tänkte börja med att tala om att jag nu sent omsider påbörjat filmandet av nästa DVD kurs. Jag hade från början tänkt lansering till slutet av denna månad, men det dök upp så många andra skojiga projekt i höstas, att jag ganska snart insåg att det inte skulle bli möjligt med ett släpp i januari. Nu siktar jag på mitten/slutet av mars istället, och mer information om detta kommer längre fram.
Som kanske framgår av den lilla tjuvkiken nedan, så handlar kursen om våningstårtor...


Det var riktigt kul med responsen jag fått på reportaget i 101 nya idéer i höstas (julnumret). Inom kort kommer jag att kunna lägga upp reportaget på hemsidan så om det är någon som missat det kan ni se det hos mig.
Nästa nummer av tidningen kommer ut den 2 februari, och till den har jag gjort en artikel om cookies och cookie-pops. Håll utkik efter den i tidningshyllan.

Och givetvis så är jag oerhört spänd på att se Allt om Mat's festspecial i maj. Jag längtar till våren som aldrig förr!

Jag hoppas också få se många nya ansikten, men gärna gamla bekanta också, på mina kurser framöver. Det har kommit Till 2 nya kurser. Dels en bröllopstårtekurs där man bland annat får lära sig att bygga en staplad tårta (med riktiga kakor) och så en cookie-kurs. Programmet ligger på hemsidan, så vill du anmäla dig är det bara att höra av er per e-mail eller telefon.

Min lilla webbutik kommer så smått att utökas med några nya produkter framöver. Du är hjärtligt välkommen in på ett besök.

Inga kommentarer: