lördag 25 oktober 2008

Tack alla besökare

Tusen tack alla som varit inne och kikat på min hemsida det senaste dygnet. Besökarstatistiken har verkligen skjutit i höjden, med över 9000 besök på bara ett dygn! WOW.
Tack alla härliga människor som skrivit kommentarer i min gästbok och här på bloggen, skickat mail och ringt mig. Er uppskattning och fina ord värmer ordentligt, och inspirerar mig ytterligare. TACK.

Till alla er som skrivit mail med frågor till mig och ännu inte fått svar, jag jobbar på det! Alla som ställt frågor kommer att få svar från mig, men det kanske dröjer någon dag eller så.
En del av svaren ska jag försöka publicera här på bloggen också.

Det är många som frågat om kommande kurser och till alla er som är intresserade av det så vill jag säga, det kommer ett schema för nästa år inom ett par dagar, förhoppningsvis redan ikväll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbart härliga tråtro du bakar. jag skulle VÄLDIGT gärna vilja gå en "tårtbaknings kurs" där man får prova på och baka samt dekorera en "finare" tårta. Lära sig grunden så att säga!! Bra jobbet, härliga bilder!

Anonym sa...

Stor kram Gunilla och grattis till all respons, den är du väl värd!!
Kram Anna

Anonym sa...

Så härligt med en svensk tårtsida! Håller på lite så där på fritiden och gör tårtor men känner att jag verkligen skulle behöva gå en kurs! Ska hålla utkik här!

Trevlig måndagskväll!

Anonym sa...

Hej, tror inte min förra kommentar kom med, så jag försöker igen!

Jag tycker det är jättekul att se en svensk tårtbagare med stil! Skulle verkligen vara kul att gå en kurs hos dig. Gör en del tårtor på beställning så ska hålla utkik här på din blogg!

Trevlig måndagskväll!

Linnéa