tisdag 16 november 2010

Nya färger

Nu byter jag ut färgsortimentet i butiken. Jag har tidigare haft Squires Kitchens färger, men då jag själv i första hand använder Sugarflair - som jag tycker är snäppet bättre - så har det känts lite tokigt att inte ha dem med i butiken. Men nu finns de alltså där. De är både prisvärda (större burkar och lägre pris) samt lite mer koncentrerade. Jag tycker det är lite lättare att få kraftiga färger med dessa.

Vill man dock ha riktigt kraftiga färger så finns också en större burk med Sugarflairs EXTRA färger i svart och rött.

Pulverfärgerna ersätts med Rainbow Dust. Fantastiskt fina kulörer i den lilla burken med skruvlock - en förpackning jag föredrar framför snäpplocket.

Rainbow Dust finns också i härliga lysterfärger, metallic, och starlight som är en blandning mellan lysterpulver och glitter.

För att göra plats i hyllorna säljer vi nu ut Squires Kitchens färger till reducerade priser.

Alla färger hittar du här.

1 kommentar:

Hanna - a piece of cake sa...

Jättekul, de ska jag prova! :)