torsdag 30 september 2010

Butiksnyheter

Det har varit lite stilla och tyst från min sida ett tag. Men nu i helgen så är jag i bakartagen igen, och jag ska försöka få upp lite bilder här på bloggen. Det är bara för tråkigt med rena textinlägg.... eller hur?

Jag har börjat så smått att fylla på med lite julsaker i butiken. Än då länge är det bara en del pepparkaksmått, men det kommer mer så småningom. Andra saker som är på väg in är lite nya lyster och metallicfärger, färgpennor och glitter.
Så vill jag passa på att meddela att från och med måndag (4/10) höjs priset på kavlingsmarsipanen till 48:- för 500g. Så passa på att beställa ett litet lager med marsipan om du vill spara några kronor. Priset på 2,5kg förpackningen är oförändrat (205:-)

1 kommentar:

Angelica sa...

Jag passade på! :)