fredag 16 oktober 2009

Ett livstecken

Det har verkligen varit stilla här på bloggen ett bra tag. Men även om jag varit upptagen med både en köksrenovering som aldrig verkar bli färdig, tjänsteresor och andra krävande saker i privatlivet så har jag också varit mycket aktiv på tårt- och bakfronten. Det är bara det att det inte syns här på bloggen.

Som exempel kan jag nämna att jag gjort ett reportage för tidningen "101 nya idéer" (Allt i Hemmets nya pysseltidning). Nästa nummer - julnumret - kommer ut om 3 veckor, så är ni sugna på lite juligt cupcake pyssel håll utkik efter den då.

Så har jag påbörjat det ganska stora arbetet med min nästa film. I dagsläget har jag inte hunnit med mer än att börja på storyboard och manus, men jag har en förhoppning om att komma igång med filmandet snart. Lanseringsdatum är januari 2010.

Framöver så ska jag göra ännu ett reportage för en tidning. Det kommer inte ut förrän till våren så jag kommer att berätta mer om det senare.

Så även om det alltså ser ut som att bloggen står stilla, så beror det inte på att jag inte är aktiv med tårtorna. Det är bara tiden som inte räcker till.
Men jag ska bättra mig, det ska komma fler inlägg från mig framöver.

Inga kommentarer: