torsdag 5 mars 2009

En tårta till mig

Idag fyller jag år, och man kan ju tycka att det är självklart att jag ska fira med tårta. Men egentligen är det inte så självklart, för i ärlighetens namn måste jag medge att jag är lite trött på tårta.....
Men på något sätt så känns det ändå fel att tårtbakerskan inte ska få tårta, så i år bakades det trots allt en liten tårta, om än ganska enkel. Jag blev inspirerad av våren som börjar kännas i luften.
Bild på hela tårtan finns som vanligt i mitt galleri, här.

2 kommentarer:

Alice Lindberg sa...

Grattis vännen!! Hoppas du haft en riktigt härlig dag. Tårtan är helt underbar, precis i vanlig ordning :) Kram

Karlsebakken 37 sa...

Stort grattis på din dag! Har blivit ett ivrigt fan av dina tårtor sedan en väninna visade mig din hemsida i julas. Nu är jag inne med jämna mellanrum för att kolla allt nytt...! Håller på att planera bröllop och just bröllopssidan är med andra ord välbesökt just nu...! Tyvärr bor jag i Norge och ska ha bröllopet på västkusten så det blir nog svårt med avhämtning i Kristinehamn, annars hade du haft en beställning från mig.

Du är bara helt fantastiskt duktig, all ära till dig!

Hälsningar Caroline

www.karlsebakken37.blogspot.com