tisdag 10 februari 2009

Ett förhandstips

Det är många som frågar mig om kurser, och hur man gör för att komma igång och dekorera tårtor. Efterfrågan på kurser är stor runt om i landet, men tyvärr är antalet kursarrangörer relativt litet.
Alla är givetvis hjärtligt välkomna till mig i Värmland, men för er som inte har möjlighet att resa till mig, finns snart möjligheten att ta del av mina kurser ändå.

Jag kommer nämligen inom kort att släppa min första instruktionsfilm på DVD. Filmen är baserad på min baskurs, och är en grundläggande instruktion hur man kommer igång med tårtdekorering. Innehållet är anpassad för den absoluta nybörjaren.

Det kommer mer information om filmen här på bloggen, med utgivningsdatum och pris. Det kommer också att vara möjligt att förhandsboka ditt exemplar till ett särskilt introduktionspris.

Så håll utkik här på bloggen för mer information.

Men fy vilket tråkigt inlägg, utan någon bild! Äsch jag lägger med ett par små nallar....

Inga kommentarer: