torsdag 26 juni 2008

Tanken bakom min blogg

Det har gått några veckor sedan jag startade denna lilla blogg. Det har redan varit en hel del besökare här, och antalet växer stadigt. Det är jättekul tycker jag.

Min tanke med att ha en blogg, i tillägg till min hemsida, är att lägga ut lite information om små saker som händer i mitt liv som tårtdekoratör. Det kan vara bilder på saker jag gjort eller håller på att arbeta med, intressanta händelser, kurser, utställningar, nya produkter etc.
Fördelen med en blogg är även att den ger utrymme för en dialog. Så därför är ni alla hjärtligt välkomna att kommentera på inlägg och ställa frågor. Kom gärna med förslag och önskemål på sådant som ni skulle vilja se mer av här.

Många bloggar fungerar som en dagbok, och många bloggare uppdaterar flera gånger per dag. Det kommer jag dock inte att ha möjlighet till, så mitt mål är minst 1 nytt inlägg per vecka nu i början, men förhoppningen är ändå att lägga upp något nytt så ofta jag bara kan.

/Gunilla

Inga kommentarer: